czwartek, 18 października 2012

DZIŚ NA TAPECIE NIEBIESKI...


Bardzo lubię ten kolor, jest on  bliski memu sercu.
Ilekroć jesteśmy gdzieś na spacerze poszukuję rzeczy w kolorze niebieskim, jakoś tak mam:). Uwielbiam patrzeć na niebieskie niebo, kuchenne niebieskie dodatki, niebieskie kwiaty...  Może dlatego, że nie jest obecny w moim wnętrzu...?
Zdjęcia przedstawiają  rzeczy, którym nie mogłam się oprzeć będąc na wycieczkach:)
Są to zdjęcia z miejsc, do których chciałabym jeszcze kiedyś wrócić... Często jest tak, że będąc w danym miejscu, po prostu zakochuje się w nim i chciałabym do niego wracać ciągle. A czy Wy macie takie swoje ulubione miejsce, do którego chciałybyście wracać?:)

Jesień w tym roku wyjątkowo rozpieszcza nas pogodą. Dziś planujemy kolejny wypad do lasu na grzyby...
Pozdrawiam Was słonecznie
ila

21 komentarzy:

  1. Hej Ila:)))
    oj uwielbiam te twoje zdjęcia i oryginalne spojrzenie na różne przedmioty:)
    świetne zdjęcia, zwłaszcza te s łódką mi się podobają... mam dokładnie tak samo. w moim życiu byłam w kilku miejscach , które wyjątkowo mnie zauroczyły i często do nich wracam... wspominam i odpoczywam:)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. błękitne cuda...
    oczywiście, że są takie miejsca :)
    wiążą się z różnymi wspomnieniami :)
    dobrze czasem do nich wrócic :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :) niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam takie miejsca. Większość z nich gości w moim sercu jeszcze od dziecięcych lat, ale niestety z paroma, bardzo cennymi, musiałam się pożegnać :( Część zmieniła się nie do poznania ;( Teraz istnieją tylko w mojej pamięci i na nielicznych fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
  5. bo niebieski i błekitny to taki spokojny kolor jest.
    slicznie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podoba Twoja niebieska jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoje spojrzenie na świat. Chyba każdy ma takie miejsca, które lubi odwiedzać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda... jesień jest w tym roku wyjątkowo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak - pięknie od wczoraj - też planuję jakiś mały wypad do lasu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ! Chyba każdy ma takie miejsce. Ja mam. Niektórzy mają nawet takie miejsce, do którego nigdy nie chcieliby wrócić, ale to już inna rzecz.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubuskie lasy i jeziora...tam wracam z sentymentem ...i Suwalszczyzna moja kochana:):)

    Pieknie u Was Ilcia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bieszczady....tam zawsze i o każdej porze che się wracać.
    Robisz piękne wianki.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski - uroczy :) Zachwyciłam się Twoimi wiankami, są naprawdę piękne!!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten kolor ! ;) za to, że tak bardzo kojarzy mi się z wakacjami. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  15. W dzieciństwie, kiedy jeździłam z mamą do ukochanego Krakowa, wypatrywałam stare chaty, kryte strzechą i bielone niebieskim wapnem, ehh, jakie cudne były...

    OdpowiedzUsuń
  16. Porównując z przywoływanymi dawniej zielonym, czy żółtym, ów niebieski zda się cokolwiek przywiędłym i nieświeżym...:)
    kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć trafne określenie:), zwłaszcza ostatniego zdjęcia , jednak mi się dobrze kojarzą:)
      Pozdrawiam!:)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz:)