piątek, 22 lutego 2013

W PASTELACH


Dziś u mnie kolorowo- pastelowo:))). Zajączki opanowały mój dom, wszystkie są radosne i pełne kolorów:)
W sam raz na niepogodę. Uwielbiam je lepić to takie wdzięczne zajęcie, odstresowuje, a kolory sprawiają, że czuję się doskonale, to taka moja koloroterapia:))).
Na moim drugim blogu będą już za chwileczkę dostępne wszystkie, tu tylko część pokazuję, nie chcę Was zanudzić zdjęciami:)))
A na samym dole, jak już dobrniecie do końca, mam dla Was małą niespodziankę... W podzięce za to,  że  zawsze mogę liczyć na Was i Wasze rady. Po prostu dziękuję, że jesteście:)




To moja ulubienica:) "upięłam" jej kwiatuszka na uszku:))))










Owieczki też będą:)


I wiosenne zawieszki... koszyczki z owocami:)




wielkanocna zabawa!
Zasady udziału w zabawie są wszystkim dobrze znane, więc nie będę się rozpisywać. Jeśli macie ochotę wziąć udział w zabawie to zapraszam do pozostawienia komentarza pod tym postem i opublikowanie podlinkowanego zdjęcia na swoim blogu:). Osoby anonimowe również będę brała pod uwagę:), proszę zostawić numer email w komentarzu.
Losowanie odbędzie się wieczorem 13.03.2013 r, tą datę wybrałam nie bez powodu... w tym dniu miną 4 lata, od napisania mojego pierwszego posta:)
Ps. jaj jest 18, w cudnych pastelowych kolorach, kwiatuszki mają z dwóch stron:)


Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję,że jesteście:)
ila

104 komentarze:

  1. Przepiękne, przepiękne, a królisie najcudowniejsze. Rzecz jasna ustawiam się w kolejce.:) Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi zającami , może sama si e za nie zabiorę :) liczę na szczęście w rozdawajce agnieszka_pel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie cudne rzeczy nam pokazujesz kochana:)))
    śliczne wszystko i juuż tak wielkanocnie się zrobiło:) na jajeczka z miłą chęcią się ustawiam i zaciskam kciuki:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, cudne kolorki. Chyba "odgapię". Pozdrawiam bacha.sad@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są prześliczne, a po jajeczka ustawiam się w kolejce - takich jeszcze nie jadłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączki cudowne, jajeczka tez slicznie i chętnie się po nie ustawię:) pozdrawiam serdecznie, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zające! Piękne pastele i piękne pisanki! Nie mogę przegapić okazji by nie stanąć po nie w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się z nadzieją na szczęśliwą trzynastkę :) Śliczne rzeczy robisz.
    necesse@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zające są boskie, a owieczka taka zadowolona :) Piękne zwierzaki wyczarowałaś.
    Z przyjemnością powiesiłabym Twoje "jajeczne" ozdoby w domu. Zgłaszam się do zabawy. Mój e-mail s.kowalska@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko takie cudne i pastelowe!!! Po jajeczka ustawiam się w kolejce...a nóż nadmiar trójek przyniesie szczęście ;)
    Pozdrawiam cieplusieńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. :)))))) uwielbiam koszyczki !!!!!!!!!!!! są cudniaste !!! i wszystkie inne też podobają mi się baaardzo .. pozdrawiam Iluś

    OdpowiedzUsuń
  12. jak można się nie wpisać na takie cuda, oj, że by się udało. Robisz naprawdę śliczne rzeczy, gratuluję pomysłu i wykonania. Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne sa Twoje pastelowe zajaczki, zreszta jak wszystkie solne stworki, ktore prezentowalas. pozdrawiam pastelowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. AAA cudne te pisanki ! Ustawiam się w kolejce :)A króliczki pierwsza klasa!
    Pozdr
    Aga
    agunia.kujawa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajeczka sliczne, owieczki i zajaczki- Twoje zdolne raczki tworza takie cuda;O)
    Staje po cukierasa.
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
  16. po tak piękne jajeczka ustawiam się i ja! :)
    miło mi dołączyć do grona obserwujących Twojego bloga:) pięknie tu! :)
    pozdrawiam, Kaja
    p.s. zapraszam do siebie na candy!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ustawiam się w kolejce. Może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile cudności :) Zajączki urocze:)
    Z chęcią zapiszę się na te pastelowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace.:) Jestem tu "nowa", ale chętnie dołączam się do zabawy:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiaty w koszyczkach, zajączki i inne pastelowe twory...rewelacja!
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podpisuję się pod zachwytami nad zajączkami, owieczkami, jajuchami i wszystkim, co wychodzi spod Twoich zdolnych rączek ;) I ustawiam się dzielnie w kolejce. Pozdrawiam Agnieszka
    lorane@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczności! i ja jestem chętna na jajeczka ;)
    lusi365@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ mi się u Ciebie podoba :-) Trochę romantyczka z Ciebie, prawda? :-) Bardzo pozytywne nastroje u Ciebie krążą, no i... pastelowe, oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wswzystko jest Ilu przesliczne. Zreszta jestem wielbicielka twoich dzieł. Mam ich troszke w domku i moge polecic z całego serca :) Oczywiscie zapisuje sie do zabawy. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja Ci zazdroszczę takich manualnych zdolności. Próbowałam lepić z masy, ale ....nie mam cierpliwości. Staję więć pokornie w kolejce, a nuż się uda. Ila

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycające, niektórzy to mają łapki zdolne :).

    OdpowiedzUsuń
  27. ale lekko, jasno i wiosennie się zrobiło
    aż miło :)))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach jak wiosennie i jak wielkanocnie juz u ciebie.
    Staje do kolejki po te slicznosci.
    Moze sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tymi jajeczkami z przyjemnością ozdobiłabym kuchnię i bukiety gałązek na święta.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam Twoje solniaczkowe pierniki to jajeczka też muszą być !!!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Rety! Zające są cudniaste!!!
    Ja również staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudniaste,zapisuje się bez zastanowienia;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękności!Masz talent, a twoje dzieła są takie wiosenne!Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie piękne te króliki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne cudeńka,ja też ustawiam się w kolejce:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zauroczyły nas Twoje prace, dlatego z miłą chęcią ustawiamy się w kolejce po te pastelowe jajeczka, są śliczne. Info o Twoim candy u nas na blogu - tutaj http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html

    Pozdrawiamy ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  37. Takich kolorów mi właśnie trzeba Ilu - pozytywnych i łagodnych. Oczywiście zapisuję się.
    Pozdrawiam - Ania (brzezinamoja.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  38. I zajączki i owieczki i jajeczka są cudne. Szczerze zazdroszczę zdolności do lepienia! Mi nic takiego ładnego nie chce wyjść :) w związku z tym i ja stoję w kolejce po jaja :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne - już je widzę powieszone na gałązkach - idealna dekoracja świątecznego stołu :)
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałości...zarówno zajączki jak i jajeczka obłędne w cudnych kolorkach;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne! i te pastelowe kolory! i ja spróbuję po nie sięgnąć :) martaelb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Po prostu śliczne. Staję w kolejce:)
    Pozdrawiam
    agn.jablonska20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Illowe dłonie zdolne pieknie lepią masy solne. Na wielkanocne pastele amatorów jest wiele :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Twoje solniaczki sa bardzo "slodkie",jestem zachwycona zdolnosciami ktore posiadasz.Uwielbiam ludzi kratywnych pelnych pomyslow.wioletta-pawlik@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne są i jajka i królisie, wiem, bo mam od ubiegłego roku:) Zapisuję się do kolejki, bo takich cudów nigdy za wiele:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  46. cudnej urody, staję w kolejce, pozdrawiam gorąco.sylwiasieniakowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ni emoge się napatrzeć na te cudeńka , które wychodzą sspod Twoich rąk .Dopisuje sie do zabawy :) dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie biorę udziału w zabawie, ale muszę napisać, że owieczki są prześwietne!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne piękne. Zajączki mają sympatyczne mordki. A data finału też fajna - mój mąż ma urodziny 13.03 :-)
    Pozdrawiam
    Paulina polapb@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie spróbuję szczęścia! Ja jeszcze nie rozpoczęłam sezonu jajcarskiego... Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale długa kolejka, nic dziwnego po takie cudeńka, wszystkie są śliczne i takie... takie wiosenne i słoneczne. Choć szanse niewielki to nie pominę takiej okazji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj,
    Piękne są Twoje prace. Może mi się poszczęści.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  53. Oczywiście biorę udział w przesłodkim Candy. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w twórczości.
    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowne jajeczka:) zapisuję się do zabawy:)
    kaatek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Już od ponad roku po prostu uwielbiam twoje prace! Jajeczka nie są wyjątkiem :)
    Chętnie przyłączę się do zabawy!

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam z radoscia wezme udzial w slicznej rozdawajce.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam,
    W zeszłym roku podpatrzyłam sobie u Ciebie te solanki i z córeczką zrobiłyśmy. Świetnie nam wyszły, dziękuję za super pomysły. Oprócz zajączków, aniołków i jajeczek, zrobiłyśmy motylki, aby wiosna była bardziej kolorowa:). Chętnie zobaczyłabym na żywo Twoje jajeczka, więc ja tez do losowania się ustawiam:)
    moniakrupa@wp.pl
    Pozdrawiam wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  58. PASTELOVE :) JAJECZKA ... WIOSNĄ ZAPACHNIAŁO... CUDNE CANDY! ZAPISUJĘ SIĘ Z WIELKĄ RADOŚCIĄ TYMBARDZIEJ,ŻE DATA 13 MARCA JEST DLA MNIE WYJĄTKOWA:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeśli można to postoję...po jajka ;) śliczne są pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne te wielkanocne cudeńka, do wszystkich się uśmiecham czule...
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dalszych wspaniałych prac na kolejne lata:)
    Iwona (nawrosia@o2.pl)
    nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. biorę udział:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuję się i ja :) kaasaii66@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Ila, coś ślicznego....! Uśmiech sam maluje się na buziaku....:)

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się!
    slodkokwasna26@Gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. No to stanowczo moje kolorki , zgłaszam sie. mój e-mail viola.0@gazeta.pl
    Pozdrawiam Violetta :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczności, wskakuję na drugi blog odwiedzić zwierzynę, a tu zapisuję się po jaja :-)
    kat-sar@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. To i ja się zapiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam, już kolejny rok podziwiam Pani cudeńka, są śliczne i ustawiam się w kolejce do losowania.
    Mój e-mail pysiek30@onet.eu. Pozdrawiam Magda!

    OdpowiedzUsuń
  70. to i ja się zapiszę

    daniela20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Przyglądam się tym jajkom i zastanawiam jak one są ufarbowane... Uchylisz rąbka tajemnicy?

    OdpowiedzUsuń
  72. już jestem, na końcu ogonka, ale zawsze:)
    buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  73. chętnie i ja się ustawię w kolejkę po takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też chętnie ustawiam się w kolejce - choć ona baaaardzo długa:)
    Proszę tylko o pomoc . Jak się wystawia podlinkowe zdjęcie??Ciągle jestem tu technicznym analfabetą, albo raczej analfabetką:))Pozdrawiam. Julita

    OdpowiedzUsuń
  75. Och, jajeczka są "rozkoszne" :).

    Zapisuję się i trzymam za siebie mocno kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  76. i ja z miłą chęcią spróbuję szczęścia! Jaja są cudne!
    banerek w moim blogu: www.madewithmarmelade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Oj, moim trzem urwisom by się spodobały!!!
    Podziwiam i zapisuję się nieśmiało...
    agatamatuszyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Ojej ! A ja nie wiem jak podlinkowac zdjęcie , bom nowa i zielona w temacie ! No nic .. może ktoś miły pomoże , a póki co zgłaszam się na ochotnika ! :-) Podaję adres e-mail : bed.agata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Jajeczka są śliczne,ustawiam się w kolejce,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  80. i ja się zapisuję :) znajdzie się dla nich miejsce obok dzierganych przeze mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo chętnie stałabym się opiekunką Twoich pisanek więc z przyjemnością stanę do kolejki chętnych na nie.

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękne ozdoby świąteczne :) ustawiam się w kolejce, może chociaż raz uda mi się coś wygrać ;)
    P.S.
    Czy można u Ciebie kupić lniane zające??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić, na dniach będę miała:)

      Usuń
    2. A jak takie zające/króliki wyglądają cenowo?

      Usuń
  83. jejku ale ty cuda potrafisz zrobić. Króliczki są obłędne. Ustawiam się w kolejce po jajeczka. I zapraszam do mnie w odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  84. Wracam powoli do żywych więc z chęcią wezmę udział w tak bogatym candy :) zaobserwowałam i podlinkowałam :)
    www.revi-art-hm.blogspot.com

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  85. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Kolejka dłuuuga, ale co tam, staję i ja.
    I przy okazji zapraszam na moje Candy :)
    http://fruwalnia.blogspot.com/2013/03/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  87. Koloroterapia działa! Już czuję wiosnę, choć za oknem jeszcze zima się trzyma. Dalszych inspiracji i dopieszczania swojej przystani :) michasia_85@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystko piękne:) I ja się podpinam do kolejki. Pozdrawiam anka.g1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Jejku jakie cuda tu są u Ciebie:) Ustawiam się do kolejki i grzecznie czekam na losowanie:) Zapraszam również na królikowe Candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ale te rzeczy są fajniutkie. Dlatego chętnie się zapisuję na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ostatnio mam szczęście: zdążyłam przed innymi chętnymi kupić u Ciebie niebieskie serduszka, może teraz też uśmiechnie się do mnie los i do świątecznej kolekcji dołączą kolorowe jajeczka? :-) aneka23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. To może tym razem się uda - piękne jajeczka! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. cudowne!!
    wklejam zdjęcie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  94. Wszystko przepiękne,wiosenne,nowe,czyli wielkanocnie:)Ustawiam się na szarym końcu,bo mam straszliwą chrapkę na te cuda.Pozdrawiam.Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  95. Pomimo ogromnej kolejki staję w niej i mam cichą nadzieję,że uda mi sie wygrać,bo zakochałam sie w Twoich pracach.Cieszę się,że dzieki temu cendy trafiłam do Ciebie,ponieważ jestem zachwycona,wszystkim co robisz.Zaraz lecę zobaczyć Twój drugi blog:))PA

    OdpowiedzUsuń
  96. i ja się zgłaszam. Twoje wydmuszki są fantastyczne-optymistyczne i już widzę je na moim oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ufff...jak dobrze, że trafiłam tutaj i w dodatku na ostatnią chwilę, oczywiście, że ustawiam się w kolejce po takie piękności:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)